Tag: homeschool

Keibubapaan

Tips Supaya Mak Tak Marah Anak yang simple

Assalamualaikum   Siapa yang suka marah anak kan? tapi kadang-kadang sebagai manusia yang tidak lari dari melakukan kesalahan, kita sering memarahi anak kita walaupun kesalahan yang mereka lakukan tu takde lah berat sangat pun. Tapi tu lah kan, mudah sangat tergoda dengan hasutan syaitan. hish! tak kata kat orang lain, mama sendiri pun macam tu […]

Back To Top